Jesteś w:  > Strona główna > O Urzędzie > Ogłoszenia > Ofert pracy > Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy


 

Numer ogłoszenia: 157325

Naczelnik poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor
do spraw obsługi Działu Egzekucji Administracyjnej
w Dziale Egzekucji Administracyjnej


ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Miejsce wykonywania pracy:   Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i rejestrowanie pism
  • przyjmowanie i weryfikowanie tytułów wykonawczych oraz wprowadzanie ich
    do podsystemu EGAPOLTAX
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentacji Działu Egzekucyjnego dla poszczególnych zadań tematycznych
  • archiwizowanie akt egzekucyjnych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w siedzibie pracodawcy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze

Inne
urząd dostosowany jest  do potrzeb osób niepełnosprawnych


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej
    • kompetencje psychologiczne poparte asertywnością w kontaktach z dłużnikami
    • umiejętność racjonalnej organizacji pracy własnej
    • łatwość komunikacji
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe
  • posiadanie prawa jazdy
  • 05-1,5 roku doświadczenia w pracy w administracji podatkowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
    lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
     o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie

Termin składania dokumentów:   30.01.2014.


Miejsce składania dokumentów:

Urząd Skarbowy
Wrocław-Krzyki
ul. Sztabowa 100
53-310 Wrocław

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).  List motywacyjny i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Osoby zakwalifikowane zostaną telefonicznie powiadomione o terminie i formie rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 71 79 85 211



Numer ogłoszenia: 157276

Data ukazania się ogłoszenia: 20 grudnia 2013 r.

Termin składania dokumentów: 30 stycznia 2014 r.

Naczelnik
poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

Wieloosobowe Stanowisko Kadr i Szkolenia
 

 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk: 1

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji pracowników urzędu
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw kadrowych i szkoleniowych


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa, w siedzibie urzędu, 8 godzin dziennie.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe.
Miejsce pracy znajduje się w pomieszczeniu na drugim piętrze budynku.
Budynek posiada windę i pochylnię. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • n i e z b ę d n e
    • wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
    • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze
    • pozostałe wymagania niezbędne:
      • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • wymagania dodatkowe
    • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie programu TETA Kadry-Płace, PŁATNIK
    • 1 rok doświadczenia pracy w służbie cywilnej
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.


Miejsce składania dokumentów:

Urząd Skarbowy Wrocław- Krzyki
Sztabowa 100
53-310 Wrocław
 

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Urzędzie lub datę stempla pocztowego.
List motywacyjny oraz każde z wymaganych oświadczeń powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Osoby zakwalifikowane zostaną zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i formie rekrutacji.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o podanie w ofercie numeru ogłoszenia, którego dana oferta dotyczy.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 71 79-85-344.


 

 

Numer ogłoszenia: 156581

Data ukazania się ogłoszenia: 20 grudnia 2013 r.

Termin składania dokumentów: 31 grudnia 2013 r.

Naczelnik
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy referent

do spraw identyfikacji i rejestracji podatkowej
w Referacie Obsługi Bezpośredniej, Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej oraz Przetwarzania Danych
 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk: 1

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Rejestrowanie podatników i płatników w CRP KEP, nadawanie NIP na podstawie zgłoszeń CEIDG-1, NIP-2, NIP-7 oraz odmawianie nadania NIP
  • Obsługiwanie zgłoszeń rejestracyjnych VAT-R w celu wydania potwierdzenia zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT oraz podatnika VAT-UE oraz odmawianie zarejestrowania jako podatnika VAT (VAT-UE)
  • Obsługiwanie zgłoszeń aktualizacyjnych
  • Ewidencjonowanie podmiotów zmieniających właściwość podatkową
  • Obsługiwanie aplikacji e-deklaracje w zakresie pełnomocnictw
  • Wydawanie certyfikatów rezydencji (CFR-1), zaświadczeń w celu potwierdzenia nadania NIP lub innych danych ewidencyjnych
  • Potwierdzanie profilu zaufanego przy pomocy platformy e-puap
  • Zakładanie i prowadzenie stałych akt rejestracyjnych podatników, którym nadano NIP


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa, w siedzibie urzędu, 8 godzin dziennie.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe.
Miejsce pracy znajduje się w pomieszczeniu na trzecim piętrze budynku.
Budynek posiada windę i pochylnię. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • n i e z b ę d n e
    • wykształcenie: średnie
    • pozostałe wymagania niezbędne:
      • znajomość ustawy o NIP i Ordynacji podatkowej
      • znajomość obsługi komputera
      • komunikatywność
      • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny
  • wymagania dodatkowe
    • wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym
    • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego
    • umiejętność obsługi aplikacji POLTAX
    • znajomość ustawy o VAT, PIT
    • 3 miesiące doświadczenia w administracji skarbowej
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.


Miejsce składania dokumentów:

Urząd Skarbowy Wrocław- Krzyki
Sztabowa 100
53-310 Wrocław
 

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Urzędzie lub datę stempla pocztowego.
List motywacyjny oraz każde z wymaganych oświadczeń powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Osoby zakwalifikowane zostaną zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i formie rekrutacji.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o podanie w ofercie numeru ogłoszenia, którego dana oferta dotyczy.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 71 79-85-344.


 

 

Numer ogłoszenia: 156260

Data ukazania się ogłoszenia: 5 grudnia 2013 r.

Termin składania dokumentów: 12 grudnia 2013 r.

Naczelnik
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy referent

w Dziale Postępowań Podatkowych,
w Referacie ulg w spłacie zobowiązań, zabezpieczeń i odpowiedzialności za zobowiązania podatkowe
 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych
    i innych ulg przewidzianych przepisami prawa,
  • Prowadzenie postępowań w sprawach orzekania odpowiedzialności osób trzecich oraz płatników w celu zaspokojenia wierzytelności publicznoprawnych,
  • Przygotowywanie wniosków do sądu o wpis hipoteki przymusowej oraz prowadzenie ewidencji wpisanych do ksiąg wieczystych hipotek przymusowych,
  • Prowadzenie rejestrów zastawów skarbowych,
  • Prowadzenie postępowań w sprawach zwolnienia płatnika z obowiązku  pobierania podatku lub zaliczek na podatek oraz postępowań w sprawach ograniczenia poboru zaliczek,
  • Prowadzenie czynności związanych z postępowaniami naprawczymi, upadłościowymi i likwidacyjnymi w celu zabezpieczenia i zaspokojenia należności publicznoprawnych,
  • Wydawanie decyzji w sprawach zabezpieczeń na poczet zobowiązań podatkowych oraz zarządzeń w sprawach zabezpieczeń na majątku zobowiązanego,
  • Nadawanie decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa, w siedzibie urzędu, 8 godzin dziennie.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe.
Miejsce pracy znajduje się w pomieszczeniu na trzecim piętrze budynku.
Budynek posiada windę i pochylnię. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • n i e z b ę d n e
    • wykształcenie: średnie
    • pozostałe wymagania niezbędne:
      • znajomość przepisów prawa podatkowego,
      • znajomość przepisów prawa upadłościowego i naprawczego,
      • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
      • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
      • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne),
      • umiejętność redagowania pism.
  • wymagania dodatkowe
    • wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym,
    • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego lub rachunkowości,
    • znajomość programów komputerowych: BIBLIOTEKA AKT, POLTAX, RATY, POLTAX-2B
    • 1 rok doświadczenia w administracji skarbowej.
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.


Miejsce składania dokumentów:

Urząd Skarbowy Wrocław- Krzyki
Sztabowa 100
53-310 Wrocław
 

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Urzędzie lub datę stempla pocztowego.
List motywacyjny oraz każde z wymaganych oświadczeń powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Osoby zakwalifikowane zostaną zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i formie rekrutacji.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o podanie w ofercie numeru ogłoszenia, którego dana oferta dotyczy.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 71 79-85-344.


 




Strona utworzona przez: Administrator
Strona utworzona dnia: 2011-12-07 10:22:40
Osoba odpowiedzialna za treść: Sławomir Koszuliński
Data wprowadzenia: 2014-01-27 21:05:09
Osoba zatwierdzająca: Sławomir Koszuliński
Data zatwierdzenia: 2014-01-27 21:05:28